RssFacebook

Projektą prisiminus: psichologė ir projekto lektorė Ramunė Želionienė

Projektą prisiminus: psichologė ir projekto lektorė Ramunė Želionienė

IMG_0823

 

Viena iš daugiausiai paskaitų visoje Lietuvoje vedusių  projekto lektorių psichologė Ramunė apie savo dalyvavimą projekto veiklose pasakojo:

Labai džiugu buvo prisijungti prie projekto „Darni šeima, tvari mokyklos bendruomenė – ateities Lietuva“ ir taip pratęsti savo jau prieš aštuonetą metų pradėtą veiklą Lietuvos švietimo sistemoje. Pagrindinė paskirtis šiame projekte, kurią stengiuosi įgyvendinti – skatinti mokinių tėvus, mokytojus ir mokinius susimąstyti. Susiburdami paskaitų ir seminarų metu į grupeles, sukurdami saugią erdvę diskusijai, mes galime pagaliau išgirsti vieni kitus, įsiklausyti ir atliepti į vieni kitų lūkesčius. Tikiu, kad tik malonioje aplinkoje galima bendradarbiauti, todėl paskaitų metu skatinu visus šypsotis, juokauti, žaisti. O svarbiausia – kviečiu maloniai praleisti laiką. Svajoju apie tokias mokyklas mūsų visų vaikams, kurias galima būtų pavadinti Gyvenimo mokyklomis. Esu Humanistinės pedagogikos
bičiulė. Tikiu, kad Šviesa ugdoma Šviesa, Meilė ugdoma Meile, Pagarba ugdoma Pagarba. Kviečiu visus Pasaulį keisti pradedant nuo savęs, nuo savo artimos aplinkos. Projekte dalinuosi savo, bičiulių ir kitų gerosiomis patirtimis apie gyvenimą mokykloje. Tikiu, kad šis projektas – tai puiki galimybė telktis bendraminčiams: tėvams, mokytojams, vaikams. Nes kartu mes galime daugiau. Prisidedu visa širdimi prie LTF šūkio:
KEISK MĄSTYMĄ – PAKEISI VAIKO ATEITĮ.

Dalinamės dalyvavusiųjų lektorės Ramunės paskaitose įspūdžiais

Pradinių klasių mokytoja Iveta: „Seminaro lektorė Ramunė sustiprino mokytojo „stuburą“. Įkvėpė
jos žodžiai : „turėkime stuburą ir karštą širdį“. Tai padeda išlaikyti mokytojo orumą. Norėtųsi dar
išgirsti jos paskaitų“.

Matematikos mokytoja Vilmantė: „Lektorė Ramunė gerai supranta pedagogų situaciją, su kokiomis
problemomis mokytojas susiduria, gali duoti naudingų patarimų, kaip susitvarkyti su savimi ir kaip
bendrauti su konfliktiškomis asmenybėmis. Lektorė nuotaikinga, jos įdomu klausytis, sukuria gerą
nuotaiką“.

Logopedė Diana: „Paskaita buvo gyva, nenuobodi, atliepianti mokytojo lūkesčius. Buvo
naudinga…“

Socialinė pedagogė Inga: „Ramunė atskleidė netradicinį požiūrį į vaiką ir į šeimą“.

Pradinių klasių mokytoja Stasė: „Kai esi viduje išsiderinęs, Ramunės seminarai labai pastiprina ir
suderina. Mokytojui ypatingai reikia laikas nuo laiko susiderinti. Manau, kad tokie patyrimai turėtų
būti periodiški. Ramunė pakelia nuotaiką, įkvepia darbui. Jos seminaras – tai gurkšnis gaivaus oro“.

Pradinių klasių mokytoja Sonata: „Ramunės profesionalumas, nuoširdumas ir dvasingumas
nepalieka abejingų. Esu įsitikinusi, kad jos seminarai keičia pedagoginę sąmonę. Ramunės
seminarai prisotinti humaniško ir empatiško požiūrio į Žmogų, puikaus humoro, prasmingų sakmių
ir aforizmų.

Ramunės seminaruose klausytojai gauna ne tik stiprių psichologinių pedagoginių patarimų, įžvalgų,
bet ir raginimų ugdymą praturtinti dvasingumu. Anot Ramunės, dvasinę mokytojo sveikatą lemia
besąlygiška meilė, o mylintys, subrendę žmonės geba ne tik dalytis meile su kitais, bet ir pasirūpinti
savimi, nuolat pripildyti savo dvasinių, emocinių galių rezervuarą“

Vilniaus Versmės katalikiška gimnazija

Komentarai

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *