RssFacebook

Europos Parlamento dienotvarkėje – genderizmo ideologijos dėstymas mokyklose, abortų, eutanazijos ir tos pačios lyties porų santuokų propagavimas ES

Paskelbė - - 2015-09-09

Europos Parlamento dienotvarkėje – genderizmo ideologijos dėstymas mokyklose, abortų, eutanazijos ir tos pačios lyties porų santuokų propagavimas ES

Lietuvos tėvų ir jaunimo organizacijos kreipėsi į Europos Parlamento narius, išreikšdamos savo susirūpinimą ir siūlymą nepritarti dviems Europos Parlamento darbotvarkėje esantiems europarlamentarų pranešimams, kuriais numatomas genderizmo ideologijos dėstymas mokyklose, abortų, eutanazijos ir tos pačios lyties porų santuokų propagavimas ES.

 

„Manome, kad balsuodami už šių ataskaitų turinį, Europos Parlamento nariai siųstų itin pavojingą žinią jauniems europiečiams ir jų tėvams. Pirmiausiai tokiu sprendimu būtų pažeidžiamas ES subsidiarumo principas, nes šalys narės pačios turi teisę spręsti su šeimos politika susijusius klausimus. Antra – mums visiškai nepriimtina, kad ignoruojama tėvų, kaip pirmųjų ir pagrindinių vaikų ugdytojų pirmumo teisė parinkti savo vaikams mokymą. Mūsų karta dar mena sovietmetį, kai buvo privalomas pseudomokslinis komunizmas švietimo įstaigose, tačiau tikrai negalvojome, kad vėl sulauksime dienos, kai jau mūsų vaikus vers privalomai mokyti naujos, svetimos, tačiau taip pat pseudomokslinės genderizmo ideologijos“ – teigė Lietuvos tėvų forumo pirmininkas Audrius Murauskas.

 

Šiomis dienomis Europos Parlamente vyksta balsavimai dėl Laura Ferrara (A8-0230/2015)
Pranešimo dėl pagrindinių teisių padėties Europos Sąjungoje 2013–2014 m. [2014/2254(INI)] ir Liliana Rodrigues (A8-0206/2015) Pranešimo dėl didesnių galių suteikimo merginoms pasitelkiant švietimą ES [2014/2250(INI)]. Matome, kaip manipuliuojant žmogaus teisėmis, jos tampa priemone siekti naudos propaguojant tos pačios lyties asmenų santuokas (Ferara ataskaita, §85), eutanaziją (Ferara ataskaita §104), abortus (Ferara ataskaita §§68, 69) ir lytinį švietimą mokyklose (pvz., Ferara ataskaita, §70 – Rodrigues ataskaita, §10). Visa tai yra klausimai, kurie nepatenka į ES kompetencijos sritį. Aiškiai matyti, kad ataskaitos stipriai kišasi į šalių narių švietimo programas (pvz Rodrigues ataskaita, §§29, 31, 40, 48).

 

Primename, kad panašaus ideologinio pobūdžio dokumentai, siekiantys dirbtinai primesti vaikų perauklėjimo ir socialinės inžinerijos eksperimentus jau ne kartą svarstyti Europos Parlamente. Mes kviečiame Europos Parlamento narius gerbti nacionalinę valstybių narių kompetenciją ir atmesti pranešimus, kurie savo ideologiniu pagrindu skaldo, o ne vienija Europos šalių piliečius.

 

Europos Parlamento nariams adresuotą kreipimąsi pasirašė Lietuvos tėvų forumas,

Nacionalinė šeimų ir tėvų asociacija,

Vakarų Lietuvos tėvų forumas,

jaunimo sambūris „Pro Patria“,

Studentų ateitininkų sąjunga.

 

Kreipimasis į Europos Parlamento narius:

 

Respect EU subsidiary – stop gender ideology at school, promotion of abortion, euthanasia and same sex marriage

 

 

We would like to express our concern on two controversial reports on the agenda of the EU Parliament: the Situation of fundamental rights in the EU (2013-2014), drafted by Ms Laura Ferrara (EFDD, Italy) and Empowering girls through education in the EU presented by Liliana Rodrigues (S&D, Portugal). 
By voting in favour of the content of these reports, the Members of the European Parliament (hereinafter – MEPs) would send a very negative message to the young Europeans and to their parents. The topics addressed by these reports are subjects of concern for all and very close to the concerns of every citizen. However, instead of proposing solutions which would contribute to the Common Good, the reports pursue a series of ideological claims which already sparked controversy among citizens and divided the European Parliament since the last European elections in 2015.
Fundamental rights have become an instrument to push for EU positions in favour of same-sex marriage (Ferrara Report, §85), euthanasia (Ferrara Report §104) abortion (Ferrara Report §§68, 69) and sex education at school (e.g. Ferrara Report, §70 – Rodrigues Report, §10) – issues which do not lie within the competence of the EU. The reports strongly interfere with the Member States’ education programs (e.g. Rodrigues Report, §§29, 31, 40, 48), without taking into account the primary responsibility and the right of parents as primary and principal educators, as enshrined, inter alia, in the Universal Declaration of Human Rights and the Convention on the Rights of the Child (Art. 26).
We invites MEPs to respect the national competence of the Member States when these reports are voted and reject them as further pushes for the controversial ideological claims above would not unite but divide the EU and its citizens. 

 

Lithuanian Parents Forum head                                                                                                                          Audrius Murauskas

 

on behalf of

National Family and Parents Association head Tomas Šalkauskas

Western Lithuanian Parents forum head Kristina Paulikė

Youth Association Pro Patria chairman Paulius Stonis

Lithuanian Catholic Union of Students „Ateitis“ chairman Linas Braukyla

0 Komentarų

Trackbacks/Pingbacks

  1. EP priėmė „Rodrigues pranešimą“ | LAISVOS VISUOMENĖS INSTITUTAS - […] „Rodrigues pranešimas“ priimtas nepaisant to, kad virš 60000 Europos šalių piliečių pasirašė peticijas bei laiškus politikams, kviesdami nepalaikyti šio…