Galimybių yra begalė, ir reikia nepamiršti, kad vieninteliai dalykai, kurių kartais pritrūksta, yra iniciatyva, aktyvi žmonių grupė, ir siekis veikti. Visa tai siūloma saviugdos klube.

Mokyklų bendruomenėms jau pažįstami asociacijos „Lietuvos tėvų forumas‘ saviugdos klubai su naujomis temomis kviečia pačius aktyviausius tėvus nepritrūkti iniciatyvos. Jau įsibėgėjęs projektas „Tėvų iniciatyvos ir pokyčiai mokykloje“ skatina ne tik klausytis paskaitos „Kur vaiko laimė ir sėkmė?“, bet ir burtis saviugdai. Neeilinis diskusijų grupėje formatas – saviugdos klubas – šį kartą iškelia naujus tikslus: tėvystės įgūdžių stiprinimas,  galimybių didinimas tėvų mokyklos bendruomenės  stiprinime, siekiant asmenybinių pokyčių, lavinant savęs pažinimo, suvokimo   įgūdžius.

Saviugdos klubais siekiame įkvėpti naujoms iniciatyvoms ir pokyčiams mokyklos bendruomenės narius, sutelkti tėvus kurti tvarius pasitikėjimu grįstus santykius (vieni kitus vertintų, drąsintų, praturtintų, pasitikėtų,  geriau sutartų ir susitartų), padėti suprasti tėvų atsakomybes mokyklos bendruomenėje, sukurti gyvo bendravimo klubą mokykloje.

Susitikimų temos

  1. Grupės darbiniai susitarimai. Tikslai, uždaviniai. Ko siekiame gyvenime? Kuo skiriasi trumpalaikiai džiaugsmai nuo laimės?
  2. Nuo ko prasideda ugdymas? Švietimo ir ugdymo skirtumai bei pagrindiniai tikslai?
  3. Vertybių (dora, teisingumas, taurumas, principingumas) įtaka žmogaus gyvenimui ir bendruomenei.
  4. Įsitikinimų, nuostatų įtaka santykiams, jų atsiradimas ir keitimas.
  5. Charakterio (emocinis intelektas- raštingumas) įtaka žmogaus savijautai, gyvenimui.
  6. Meilė vaikui ugdymo įstaigose atgyvena ar būtinybė.
  7. Įgūdžiai, įpročiai jų atsiradimas ir keitimas
  8. Aplinkos (šeima, mokykla ir kt) įtaka vaikui
  9. Asmeninių kompetencijų nukreipimas gerovei kurti
  10. Suaugusio vaidmuo vaiko  gyvenime.
  11. Ugdytojų ir vaikų netinkamo elgesio tikslai?
  12. Kaip suprasti šiuolaikinius vaikus, rasti santykį ir tinkamai padėti jiems augti?
  13. Kaip stiprinti vaikų  motyvaciją gyventi atsakingą gyvenimą?
  14. Ar mokyklos centre yra  vaikas ir jo darnus, kaip asmenybės, augimas?
  15. Brandaus kūrybiško mokytojo (ugdytojo) charakteristikos.
  16. Tvari mokyklos bendruomenė – tai ne tik žmonės, bet pasitikėjimu grįsti santykiai.
  17. Mokyklos bendruomenės narių kūrybiškumo ugdymas, pagalba kiekvienam nariui atsiskleisti.
  18. Humanistė pedagogika – profilaktiška ir gydanti.

Apie tai, kaip šias tems sekasi gvildenti mūsų partneriams ir draugams Raudondvaryje plačiau siūlome skaityti nuorodoje http://www.saviugdosklubas.blogas.lt/

Jeigu Jūsų mokykloje yra gyva ir stipri iniciatyva augti ir tobulėti, rašykite mums el. paštu projektas@tevuforumas.lt ir sukurkite savo gyvo bendravimo klubą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *