Noriu pasipasakoti, kodėl dirbu šiame projekte 🙂 – kai įvardinu, tai ir pačiam tampa aišku, ir taip
randu, ką dar „veža” tie patys motyvatoriai ir idėjos!
Visiškai dėl egoistinių paskatų: pradžioje pradėjau rūpintis ir galvoti, jog noriu, kad mano sūnus
mokytųsi kitokioje mokykloje, kurioje užaugtų laisva kuriančia sąmoninga asmenybe, tačiau vėliau
supratau, kad to neužteks, jei tokių bus keli šimtai tokioje pačioje visuomenėje, jie pasimes, ištirps
tarp „normalių”… Svajoju, kad užaugtų visa karta kūrėjų. Ar tai įmanoma?
Ilgiausias kelias nueinamas einan žingsnis po žingsnio… Mane labai įkvepia ir energijos tolesniam
darbui suteikia kiekvienas susitikimas su kolegomis,mokytojas, tėvais, mokiniais – kartais džiūgauju
sutikęs bendraminčius, kurie alsuoja pokyčiu, ir gera dirbti, žinant kad ir toliausiame Lietuvos
kaime yra taip pat mąstančių ir veikiančių, o kartais motyvuoja tie, kurie dar gyvena 1980-ųjų metų
pasaulyje- tuomet energijos atsiranda dar daugiau, suprantu, kad negalima nuleisti rankų.
Atsiliepimai po lektoriaus Vytauto paskaitų
Ačiū už paskaitą ir jums ir lektoriui Vytautui. Tikrai tėveliai bei mokytojai liko patenkinti paskaita
ir dėkojo lektoriui ir man. Manau, kad buvo labai naudinga, kadangi tėveliai labai karštai diskutavo,
uždavė klausimus, domėjosi naujovėmis.
Giedraičių A. Jaroševičiaus vidurinė mokykla (Molėtų rajonas)
Tiesą sakant, paskaita labai patiko tiek mokytojams, tiek tėvams. Lektorius labai įdomiai pateikė
medžiagą, skatino mąstyti ir susimąstyti. Laikas neprailgo, o minčių sukėlė išties nemažai.
Paskaitos įvertinimas labai geras 🙂 Ačiū!”
Nemenčinės Gedimino gimnazija
Nemunėlio Radviliškio pagrindinėje mokykloje vyko Lietuvos tėvų forumo paskaita tėveliams,
kurią vedė verslininkas, lektorius Vytautas Gaidamavičius. Į neeilinį susitikimą prie kavos puodelio
ir ovalaus stalo susirinko apie 40 tėvų.
Nuo pirmųjų susitikimo akimirkų lektorius su tėveliais rado bendrą kalbą, nuoširdžiai diskutavo ir
atsakinėjo į pateikiamus klausimus, gyvai svarstė, ką MES, „TĖVAI“, galime padaryti, kad keistųsi
šiuolaikinė mokykla, kad mes, tėvai, mokytojai, mokiniai būtume lygiavertė komanda.
Kas turi išmokyti vaikus kalbėti viešai, pareikšti savo nuomonę, gebėti bendrauti ir
bendradarbiauti? Mokytojai ar tėvai?
Kaip „prikviesti“ tėvus atvykti į mokyklą, o jiems atvykus, ką čia veikti?
Lektorius nuolat provokavo klausytojus kitų šalių švietimo sistemų pavyzdžiais, diskutavo apie
nestandartinį vertinimą, informacijos perteikimą per patyrimą, tėvų pavyzdį, kvietė jungtis į bendrą
Lietuvos tėvų forumo komandą. Nors paskaita baigėsi vėlokai, tėveliai nenorėjo skirstytis namo ir
vis uždavinėjo klausimus svečiui. Atrodė, kad temos apie vaikų ugdymą yra neišsemiamos…
AČIŪ JŪSŲ KOMANDAI UŽ ĮDOMŲ LEKTORIŲ, ŠAUNIĄ PASKAITĄ IR GALIMYBĘ
ATOKIAM LIETUVOS KAMPELIUI PABENDRAUTI SU KITO KRAŠTO TĖVELIAIS.
TIKIUOSI, KAD MŪSŲ MOKYKLOS TĖVELIAI, PARODĘ INICIATYVĄ, JUNGSIS Į
KOMANDĄ IR TAIP PAT ĮSITRAUKS Į ŠĮ PROJEKTĄ.
Nemunėlio Radviliškio pagrindinė mokykla (Biržų rajonas)